2011. május 24., kedd

1.fejezet

Mikor reggel felkeltem apa még itthon volt.
-Bells ,miért keltél ilyen korán?-kérdezte apa mosolyogva.
-Hát tegnap elég hamar lefeküdtem úgy hogy...
-Igen, igaz. Egyébként már beírattalak a gimibe. Jövőhéten kezdődik csak, úgy hogy gondoltam nem baj ha, áthívom ma Billyt és Jacobot. Van egy meglepetésünk számodra. Remélem tetszeni fog.-mesélte Charlie.
-Rendben ,csak nem igazán emlékszem már rájuk.. és egyébként tudod ,hogy nem szeretem a meglepetéseket.
-Ezt szeretni fogod. Na de megyek dolgozni, ma már délben itthon leszek.Szia
-Oké. Szia
Miután elment Charlie, gondoltam sétálok egyet az erdőben.
Odakint hét ágra sütött a nap.Nagyon meleg volt ahhoz képest, hogy ebben a városban ez elég ritka.Nem sokat kellet sétálnom a kis patakhoz aminek a csobogását már szinte a ház hátuljától lehet hallani. Már épp nyújtottam volna bele a kezem a vízbe, amikor csörgést hallottam az egyik bokorból.Megfordultam és egy furcsa fiú állt előttem.Rövid fekete haja volt és iszonyatosan kigyúrt felső teste.Alakja nyúlánk volt ,de nem nézett ki többnek mint 16.
-Öhm...szia.Segíthetek valamiben?-kérdeztem.
-Szia. A nevem Jacob. Jacob Black.-mondta majd egy kis hatásszünetet tett.-Nem emlékszel rám Bella?
-Hát nem igazán...vagyis de, te vagy az akivel kiskoromban együtt játszottunk.Akkor gondolom nekem nem kell bemutatkoznom-mondtam mosolyogva. Amióta eljöttem otthonról nem sokat mosolyogtam, de Jacob mellett úgy éreztem magam mintha otthon lennék. Furcsa érzés.És valami nagyon különleges is volt benne....csak nem tudom mi.
-Amúgy én téged kerestelek-mondta kiszakítva ezzel a gondolatmenetemből-Charlie küldött, azt mondta hogy hívjalak haza, mert oda akarja adni az ajándékot.
-Ja tényleg, már így elszaladt az idő?-kérdeztem
-Fél egy-mondta nevetve miközben hazaindultunk.Mikor  ház elé értünk ott állt 1 autó.
-Nos mit szólsz hozzá?-kérdezte apa.
-Mihez?
-Hát az autóhoz, a tiéd , megvettem neked Billytől.
-Oh, hát ez nagyon klassz.Pont nekem való.
-Szereltem bele pár új cuccot-mondta Jacob.
-Köszönöm mindhármótoktól.Legalább lesz mivel suliba menni-mondtam mosolyogva miközben beszálltam a kocsiba.
-Menjetek egy körre mi addig bemegyünk meccset nézni.-mondta Charlie.
-Lenézünk La Pushba?-kérdezte Jacob
-Persze , ha elmondod merre kell menni.
-Oké, csak a főúton egyenesen, majd szólok, hogy hol kell letérni.-Majd elindultam arra, amerre Jacob mutatta.
-És amúgy hogy hogy ideköltöztél? Mármint nem mintha baj lenne-kérdezte mosolyogva
-Hát tudod Phil,a nevelőapám baseball-játékos és sokat utazik.Anyám meg tőlem nem igazán tudott vele menni. Úgy hogy úgy döntöttem , hogy ideköltözöm.Nem akartam útba lenni.
-Aha...értem.Most fordulj le.-mutatott Jacob egy kis útra,egy erdőn kellett keresztül menni és már látni is lehetett a kis házakat.
-Amúgy nagyon jó a kocsi!- mondtam a dicsérő szavakat.
-Hát igyekszik az ember. Öhm...itt állj meg-mutatott egy kis házra.
-Nos én itt lakom-mondta miközben bevezetett a házba.
-Nagyon otthonos, és kivel laksz itt?
-Csak apámmal,az egyik nővérem egyetemen van a másik meg már férjhez ment.
-Szóval te vagy a legkisebb a családban-mondtam mosolyogva.
-Hát, ha a kort nézzük akkor igen.
Kintről kiabálás hallatszott.Kinéztem az ablakon és 3 fiúállt a ház előtt.Ők is ugyanolyan magasak, kigyúrtak, rövid fekete hajúak és félmeztelenek voltak, mint Jacob.
-Menjünk ki hozzájuk-mondta Jacob.Mikor kiléptem a házból egyből elkezdett mind a 3 fiú "húúú"-gatni.
-Jaj srácok ez olyan gyerekes.Bella ezek az idióták itt Embry, Quil és Seth.
-Hello, Bella Swan vagyok.-mondtam miközben mind3 fiú megölelt,amire Jacob kicsit furcsán nézett. Ez kicsit furcsa volt. Nem igazán szoktam hozzá ilyesmihez. Nem említve azt, hogy a bőrük szinte tüzelt az enyémhez képest.
-És Jacob barátnője!-mondta Seth vigyorogva
-Csak barátok vagyunk, amúgy is most költöztem ide és csak megmutatta La push-t.
-Értjük mi...de La push nem Jacob házában van.-mondták még nagyobb mosollyal az arcukon.
-Bella szerintem már vége a meccsnek , úgy hogy visszamehetünk hozzátok.
-Rendben.Sziasztok srácok és ezt a vitát még folytatjuk-mondtam vigyorogva.
-A legnagyobb örömmel.-válaszolták kórusban.Beszálltunk az autóba és már indítottam is vissza Forks-ba.
-Ne foglalkozz velük, nem igazán tudják, hogy mit beszélnek-mondta Jacob egy kicsit zavartan.Erre csak annyit tudtam kinyögni, hogy "jó".
-Neked mikor kezdődik a suli?
-Azt hiszem, hétfőn. Már Charlie mindent elintézett.Mehetnénk.. együtt-mondtam a végét kicsit szaggatottan.
-Az jó lenne, de én a rezervátumba járok.Oda nem engednek be mindenféle jött-mentet.-mondta kicsit mérgesen.
-Ezt hogy érted?-kérdeztem.
-A Cullen családra gondoltam.-mondta rövid idő után miközben meg is érkeztünk és leállítottam az autót.

3 megjegyzés:

  1. Szia
    Nagyon ügyes vagy csak így tovább.Már alig várom a frisst!.Egyébként mikor is lesz???

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy..:)
    Már kezdtem azt hinni, hogy senki sem olvassa..
    Te vagy minden reményem, és ezért csak a te kedvedért még MA felrakom a frisset....:)és most hogy jön a nyár valószínű, hogy sűrvebben fogom hozni..
    még1x köszönöm
    Mystic

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik az írásod:)

    VálaszTörlés